بلوغ سازمانی در مدرسه یادگیرنده

تاریخ:جمعه 7 آذر 1393-11:11 ب.ظ

همكار گرامی سلام علیكم

امروزه به سبب پیچیدگی‌ها و پویایی‌های محیطی و ضرورت سازگاری و تطبیق‌پذیری مدارس با این شرایط، طراحی مدارس یادگیرنده، امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر است. مدرسه یادگیرنده، مدرسه‌ای است كه در آن، افراد قابلیت‌های خود را برای ایجاد نتایجی كه اساساً مایل به تحقق آن هستند، به طور هدف‌دار، نظام‌دار و مستمر گسترش می‌دهند. مدرسه یادگیرنده در طول زمان می‌آموزد كه تغییر كرده و عملکرد خود را معقول سازد. این مهم از طریق یادگیری كه در آن آگاهی، نگرش و عملكرد افراد تغییر می‌یابد، صورت می‌پذیرد.

رسیدن به این اهداف عالی در ایجاد تحول در بینش و رفتار فردی و اجتماعی،‌ نیازمند درجه‌ای از بلوغ فردی و سازمانی است. امروزه آگاهی از مدل‌های بلوغ سازمانی و استفاده موثر از آن و نیز بومی‌كردن آن در محیط‌های آموزشی، از مسایل مهمی است كه بیش از گذشته به آن توجه می‌شود. مهندس میرهادی مدیر مجتمع آموزشی صلحا در نشست تخصصی بلوغ سازمانی در مدرسه یادگیرنده، به بررسی این رویكرد به صورت كاربردی خواهد پرداخت.

بدین‌وسیله از شما ارجمندتان برای حضور در جلسه مزبور دعوت به عمل می‌آید.

زمان: دوشنبه 17 آذر ماه از ساعت 16 لغایت 17:30

مكان: دبیرستان صلحا، سالن رمضان

 




داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.